Jhl-288 kevätkokous ti 9.4.2024 kello 18 Heinon Leipomolla

24.3.2024

Yhdistyksen kevätkokous järjestetään ti 9.4.2024 kello 18.00 Heinon Leipomolla osoitteessa Sastamalankatu 70, 38210 Sastamala. Kokouksessa käsitellään sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat. Kokouksen jälkeen tarjoillaan iltapalaa. Ilmoitathan osallistumisestasi viimeistään ti 2.4.2024 osoitteeseen sihteerijhl288@gmail.com tai WhatsAppina tai tekstiviestinä numeroon 050 543 0118. Jos sinulla on erityisruokavalio, kerro siitä ilmoittautumisen yhteydessä. Kevätkokoukseen ovat tervetulleita kaikki jäsenet.

Kevätkokoukseen erillisen kutsun saavat eläkkeelle siirtyneet tai kevätkokousta lähellä eläkkeelle siirtyvät jäsenet. Eläkeläisiä muistetaan pienellä lahjalla. Jotta varmasti tulisit muistetuksi myös yhdistyksen puolesta, varmistathan sen lähettämällä tiedon eläkkeelle jäämisestä sähköpostitse osoitteeseen sihteerijhl288@gmail.com tai Eläkeläisten muistaminen -lomakkeen kautta yhdistyksen kotisivuilta jhl288.jhlyhdistys.fi.