Yhdistyksen syyskokous ti 19.11.2024 kello 18.00 Heinon Leipomolla

8.10.2024

Yhdistyksen syyskokous järjestetään ti 19.11.2024 kello 18.00 Heinon Leipomolla osoitteessa Sastamalankatu 70, 38210 Sastamala. Kokouksessa käsitellään sääntöjen syyskokoukselle määräämät asiat. Kokouksen jälkeen tarjoillaan iltapalaa. Ilmoitathan osallistumisestasi viimeistään ma 11.11.2024 osoitteeseen sihteerijhl288@gmail.com tai WhatsAppina tai tekstiviestinä numeroon 050 543 0118. Jos sinulla on erityisruokavalio, kerro siitä ilmoittautumisen yhteydessä. Syyskokoukseen ovat tervetulleita kaikki jäsenet.

Syyskokoukseen erillisen kutsun saavat eläkkeelle siirtyneet tai syyskokousta lähellä eläkkeelle siirtyvät jäsenet. Eläkeläisiä muistetaan pienellä lahjalla. Jotta varmasti tulisit muistetuksi myös yhdistyksen puolesta, varmistathan sen lähettämällä tiedon eläkkeelle jäämisestä sähköpostitse osoitteeseen sihteerijhl288@gmail.com tai Eläkeläisten muistaminen -lomakkeen kautta yhdistyksen kotisivuilta jhl288.jhlyhdistys.fi.